21 listopada 2012

406. Na różne okazje

Ostatnio trzymają się mnie proste i skromne prace, 
czyli jednym słowem, minimum wszystkiego.

Tym razem powstały 3 identyczne kartki z jednym motywem i uniwersalnym tekstem, dołączonym do łodyżki koniczyny

Do zrobienia kartek użyłam wykrojników - serca Nellie's Choice
 Po przyklejeniu ich na kartkę, środki przeszyłam prostym ściegiem maszynowym, po przekątnej,
a "skrzydełka" podkleiłam kosteczkami 3D.
Przestrzeń wokół, zapełniłam częściowo perełkami Kars









MATERIAŁY ZE SCRAPCAFE:

Pozdrawiam !

5 komentarzy:

joyanna pisze...

Uwielbiam proste kartki, są prześliczne

Monika Pazio-Zielińska pisze...

Cudne! Jestem nimi zachwycona!

IWA pisze...

Proste, a jakie efektowne!

katslittlepassion pisze...

wyglądają cudownie!!!!

dodaję do obserwowanych! pozdrawiam :)

GosiaMachynia pisze...

Wow ale cudny pomysł niby taki prosty ale taki efektowny pięknie wykonany cudne karteczki !!!1