18 października 2012

389! W kolorach jesieni i ... SKLEPOWA PROMOCJA!

Jeśli lubicie promocje to mam coś w sam raz dla Was :)


Od dziś ogłaszam 

DŁUGI WEEKEND DARMOWEJ PRZESYŁKI.

Promocja obowiązuje tylko na terenie Polski*, a żeby była ważna należy zrobić zakupy powyżej 50zł (nie dotyczy Akcji Przedsprzedażowej Spellbinders**). Promocja obowiązuje od dziś do niedzieli włącznie.

A teraz zapraszam na dzisiejszą inspirację od Matilde :)

*********************************


Nie daję się jeszcze ponieść zimowo-świątecznym klimatom i usilnie staram się ogrzać ciepłem jesiennych kolorów :) Podobny albumik niedawno robiłam, ale jego forma jest tak wdzięczna, że pewnie będzie więcej ich powstawało :)


Żółte, słoneczne odcienie wydobyłam dzięki tuszom distress w kolorach Tea dye i Scattered straw. W roli jesiennych dodatków świetnie sprawdzają się listkowe wykrojniki Marianne - te i te



Między stronami zrobiłam kieszonki na tagi...


Pozdrawiam ciepło i jesiennie! :)

MATERIAŁOZNAWSTWO:
Ranger - Distress Ink pad - Tea dye
Ranger - Distress Ink pad - Scattered straw
Marianne D - Wykrojnik listki
Marianne D - Wykrojnik liście

*,**)Uwaga! Nawet, jeśli zerowa przesyłka zostanie naliczona systemowo to zostanie anulowana przez obsługę sklepu.

Brak komentarzy: