14 września 2012

375! Urodzinowa

Dziś na przekór jesiennej pogodzie pokażę Wam różaną kartkę urodzinową.


Bazę tej kartki wycięłam za pomocą Marianne D - Anja's Squares LR0242. Na bazie umieściłam róże wykonane według mojego kursuRóżaną kompozycję uzupełniłam listkami Marianne D - Wykrojnik kwiatek, listek, guzik LR0164 i gałązkami Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0151.


Wnętrze kartki ozdobiłam serwetkami Marianne D - Anja's Squares LR0242, a na kołach wyciętych Nellie's Choice - Frame dies multi umieściłam życzenia i napis.
 

Materiały ze Scrapcafe:
Pozdrawiam serdecznie
Monia

5 komentarzy:

odskocznia jutki pisze...

piękna praca niezwykła zainspirowałaś mnie pozwolisz , że skorzystam z pomysłu zmienię jednak kwiatki pozdrawiam

chanya13 pisze...

Przepiękne są te Twoje róże.. Karteczka śliczna

wiola_c pisze...

Karteczka cudownie skomponowana. Ale bez tych kwiatuszków nie wiem czy wyglądałaby równie pięknie. :)
I ten wykrojnik, który w ogóle mi się nie podobał na tej karteczce wygląda zachęcająco. :D

Unknown pisze...

te róże są przecudne! Kartka prezentuje się fenomenalnie !!

Unknown pisze...

te róże są przecudne! Kartka prezentuje się fenomenalnie !!