18 lipca 2012

344! Ażurowa kopertówka

... a to dzięki całkiem niepozornemu wykrojnikowi, który może się wydawać za mało przydatny. Tak jak kiedyś obiecałam pokazuję jego inne zastosowanie.


Wykrojnikiem Marianne Design- ornament wycięłam  "klapkę" kopertówki, nadałam jej półkolisty kształt i ozdobiłam papierem.



Papier jest na tyle delikatny i ozdobny, więc nie dawałam dużo dodatków.

Wykorzystałam jedynie różyczkę Taupe  i kwiat wiśni- Ivory  połączone z gałazką Mrianne D



Motyle ozdobiłam pięknymi półperłkami Kars 


MATERIAŁY ZE SCRAPCAFE
Marianne Design- ornament 
różyczki Taupe
kwiaty wiśni- Ivory
gałazka Mrianne D
półperłki Kars 

8 komentarzy:

vena7 pisze...

Wspaniała..

Barbara pisze...

Prześliczna...wspaniale wykorzystałaś ten wykrojnik-mądra główka zawsze coś wykombinuje :)

MontanA pisze...

Wspaniała....

Caro-ART pisze...

Bardzo pomysłowa :)

Koczes pisze...

pięknie i delikatnie!

odskocznia jutki pisze...

bajeczna

Daria tworzy pisze...

Naprawdę przepiękna karteczka:) Mam tylko pytanko: Wśród osób, które robiły u Was zakupy 30.06 miała zostać wylosowana nagroda, Czy to losowanie już się odbyło bo nigdzie nie mogę go znaleźć. Może źle szukam?
Pozdrawiam Daria

IWA pisze...

Piękna i oryginalna!