11 lipca 2012

339! Tusze, stemple, mgiełki...

...czyli to, co ostatnio lubię najbardziej :)


Do zrobienia tego taga użyłam tuszy distress w kolorach Dusty concord i Tumbled glass. Odbiłam je na plastikowej podkładce, popsikałam wodą i wtarłam w papierowy kartonik. Kolory fajnie się poprzenikały dzięki temu :) Dodatkowo spryskałam mgiełkami - srebrną i niebieską. Stempelki natomiast odbite są tuszem w kolorze Walnut stain. Myślę, że całość nieźle razem się komponuje :)


A tak w ogóle to pozdrawiam serdecznie znad Bałtyku :)

MATERIAŁOZNAWSTWO:
Ranger - Distress Ink pad - Dusty concord
Tattered Angels - Glimmer Mist - Silver
Tattered Angels - Glimmer Mist - Midnight Blue
Ranger - Distress Ink pad - Tumbled glass
Ranger - Distress Ink pad - Walnut stain
Tim Holtz - Life's Possibilities

2 komentarze:

vena7 pisze...

wszystko wspaniale wkomponowane .miłego wypoczynku życzę..

lilavati pisze...

piękny tag:)