05 czerwca 2012

315! Na ślub...

..dzisiejsze karteczki . Tym razem postawiłam na delikatne kolorki...ale porządnie zaszalałam z moimi nowymi wykrojnikami ;-P



    Zakochałam się w mojej wykrojnikowej serweteczce !!i czuje ,że powstanie duuużo karteczek z jej udziałem :D ..ażurowe listki i "koperek"(hihiihii) również bardzo przypadły mi do gustu!



              
..idealne do ozdobienia okazały się perełki w płynie .Tradycyjnie wykorzystałam tez ogrom kosteczki dystansującej :)
Na koniec  jeszcze raz razem :


            
Zapraszam serdecznie do naszego sklepu... Ostatnio co chwilka pojawiają się nowości!!!

MATERIAŁY ZE SKLEPU :
SERWETKA - Cheery Lynn- English Tea Party
LISTKI -Marianne D. - wykrojnik listki
PEREŁKI W PŁYNIE-  Ranger
KOSTKA 3D- kosteczka dystansująca 3mm

7 komentarzy:

Kasia Udalska pisze...

Przepiękne, niezwykle eleganckie, delikatne i takie...wykrojnikowo bogate :D

kachna pisze...

Jaga uwielbiam jak wykorzystujesz i pokazujesz wykrojniki, w życiu bym nie spojrzała na koperek a teraz pragnę go mieć ...
śliczne karteczki

mapowska pisze...

Super! Takie eleganckie!

Aniees pisze...

przepiekna kartka, serweteczki "zazdraszczam" :)))

kathi17 pisze...

So beautiful!

GosiaMachynia pisze...

Bardzo fajne kolorki :))

vena7 pisze...

wspaniałe - piękne kolorki -wykrojniki super .