01 marca 2012

254! Mediowa baza

Z myślą o spotkaniu,które niedługo ma odbyć się w Łodzi, przygotowałam sobie bazę do albumu, w którym mam zamiar zebrać autografy od przezdolnych scraperek oraz powklejać sobie pamiątkowe zdjęcia :) Baza ma kształt największego wykrojnika Spellbinders Nestabilities - Labels Twenty i jest popsikana zieloną (domowej roboty) mgiełką oraz glimmer mistem midnight blue i silver.


Na razie całość tylko ostemplowana, dekoracje będą na zakończenie :) Ozdobiłam jedynie okładkę - napisem, który dodatkowo pokryłam crackle accents.
A tu parę stron:


I jeszcze jedno ujęcie - chciałam pokazać jak bardzo całość się mieni, ale ciężko to uchwycić na zdjęciu :)


Pozdrawia serdecznie!

MATERIAŁOZNAWSTWO:
SPELLBINDERS - Nestabilities - Labels Twenty
Tattered Angels - Glimmer Mist - Midnight Blue
Tattered Angels - Glimmer Mist - Silver
Ranger - Crackle Accents
Prima - Alla Prima - Stempelek gałązki

3 komentarze:

karitsa@ pisze...

Bardzo dobry pomysł! :)

Matylda pisze...

Świetna baza, widać,ze media Cię kochają (a moze to po prostu miłość z wzajemnością)- w kazdym razie efekt super!

TuKara pisze...

Cudny tworek,niesamowity efekt,kolorki "przepyszne"/zapach miety /