09 stycznia 2012

219! Stadko karteczek :)

Niewielkie stadko kartek przygotowanych na zbliżające się święto wszystkich Babć i Dziadków :)


Kartka dla dziadka wykonana jest w kolorach typowo męskich, ale nie mogłam powstrzymać się, żeby nie użyć kwiatka.


Użyty kwiatek jest nie byle jaki, bo własnoręcznie wykonany :) Zrobiłam go za pomocą wycinanek z tego wykrojnika. Listki wycięte są z tego papieru listkami od angielskiej róży.


Zastosowałam też mój ulubiony ostatnio patent - nie podklejam już elementów, np. napisów, które mają być trójwymiarowe pod spodem w kilku miejscach, tylko wycinam z tektury element o takich samych wymiarach. Dzięki temu wygląda to tak, jakby na kartce naklejona była kosteczka z napisem.


Kolejna karteczka, tym razem dla babci, jest w żywych, wiosennych kolorach.


Tutaj wykonałam kompozycję z gotowych kwiatków. Oprócz kwiatów wiśni są malutkie różyczki przefarbowane glimmerkiem oraz listki z wykrojników.


I tutaj również napis podklejony na całej powierzchni:


Ta karteczka dla babci jest w zdecydowanie spokojniejszej tonacji, ale żeby nie było mdło, dodałam troche żywych kolorów, a konkretnie turkusu i jasnej, słonecznej zieleni.


Centralnym kwiatem w tej kompozycji jest róża, zrobiona tak samo jak ta z pierwszej kartki, a jej dopełnienie stanowią małe, kolorowe różyczki.


I ostatnia karteczka, również dla Babci, również z różą ręcznie zrobioną :)


Rameczkę pomalowałam białą farbą, a potem musnęłam zieloną mgiełką, a mgiełką perłową psiknięta jest  róża, czego niestety nie widać.


Do wykonania tych kartek użyłam: 
*********************************************************************************
Tą pokaźną porcją inspiracji żegnam się z Wami, podjęłam decyzję o opuszczeniu zespołu Scrapcafe.

Bardzo dziękuję z tego miejsca przede wszystkim Szefowej czyli Mag, która uwierzyła we mnie i zaprosiła mnie ponad rok temu do współpracy. 

Dziękuję także dziewczynom z zespołu, życzę nieustającej weny i mnóstwa pomysłów.

I Wam kochani czytelnicy i komentatorzy! Bardzo dziękuję, że czytaliście, odwiedzaliście i zostawialiście miłe słowa. Mam nadzieję, że moja skromna osoba chociaż trochę inspirowała Was do tworzenia i zakupów w sklepie ;)

Łezka się w oku kręci, bo była to świetna przygoda, wspaniały czas, dobra nauka i ciekawe doświadczenie. 
Jeszcze raz wszystkim Wam bardzo dziękuję za wspólne chwile!

Pozdrawiam Was cieplutko
Kasiula

PS. A jeszcze dzisiaj zapraszamy Was na nowości w sklepie! :)

8 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Kartki śliczne, zwłaszcza ostatnia mnie urzekła:)
Kasiula dzięki za inspiracje:)

Alicja w krainie papieru pisze...

Prześliczne kartki , eleganckie kwiatki :))

AnaEm pisze...

Śliczne! Ta dziadkowo-czekoladowa jest super :-)

malinka01 pisze...

Dziekuje Ci Kasiulu, bylas, jestes i bedziesz moim zrodlem inspiracji.
Kartki jak zwykle perfekcyjne.

Agata pisze...

Oj, szkoda, że odchodzisz, bardzo lubiłam Twoje notki tutaj. Dzięki za duuużo inspiracji, będę Cię dalej odwiedzać na blogu prywatnym.

JagaBa pisze...

Oj,wielka szkoda:((Karteczki przecudne,wszystkie bez wyjątku!!!

Aga pisze...

sliczne i idealne dla babci i dzaidka :)

Rom-a pisze...

wszystko idealnie piękne, zdjecia również profesjonalne..