19 grudnia 2011

209! Świecznik po tuningu

Święta już za kilka dni, a ja zamiast serwować Wam inspiracje świąteczne, pokażę Wam jaki szybki i prosty podarunek można przygotować na ostatnią chwilę :) Ozdobiłam drewniany świecznik na tealighty.



Górę i dół pomalowałam białą farbą i potuszowałam distressem.


Na boczne ścianki nakleiłam papier, który na brzegach przetarłam papierem ściernym. Przód ozdobiłam kompozycją z kwiatków i listków z różnych wykrojników.


Całość spryskana obficie glimmerkiem.


 Na spodzie przykleiłam nóżki z białych półperełek.


 I gotowe!


Do wykonania użyłam:
Na koniec chciałabym Wam życzyć Wesołych Świąt i przypomnieć o naszym Candy x6 :)
Pozdrawiam!
Kasiula

7 komentarzy:

Ludkasz pisze...

śliczny świecznik:)

Wanda pisze...

prześliczny w pięknych fioletach:)pozdrawiam

coco.nut pisze...

te nóżki mnie powaliły po prostu... super jest!!!

Alicja w krainie papieru pisze...

rewelacyjny świecznik :))

Matilde pisze...

Prześliczny!

Anonimowy pisze...

Piękny jest ten świecznik, w moim ukochanym fiolecie :) zainspirował mnie do tworzenia...

Anonimowy pisze...

Cudny! Jak i pozostałe prace :)