16 sierpnia 2011

97! ... ATeCiakowo ...

Wtorek jest idealnym dniem, by zrobić ATC. Dla zatwardziałych kartkomaniaczek przypomnienie - ATC {Artist Trading Card} to mały kawałek papieru o wymiarach 6,5cm x 9cm tworzony tak, jak tylko sobie wymarzymy, z przesłaniem takim, jakie tylko chcemy :)

 Ja swoje ATC przygotowałam z hasłem, które tłukło mi się po głowie od kilku dni – po nitce myśli do kłębka uczuć :) - gdy naszyły mnie przemyślenia o miłości, co latem zdarza się często ;)


Do wykonania użyłam pięknego papieru 7GYPSIES - NOTHINGHILL: LADBROKE dociętego do wymiaru 6,5cm x 9cm, wzmocnionego od spodu kawałkiem kartonika. Wylałam na to biały tusz kreślarki, potuszowałam distressem, pobawiłam się typografią, dodałam kilka ćwieków, glossy accents i brokatu stickles, przecież kłębek myśli musi błyszczeć :) I gotowe! 

Zachęcam do zabawy i wymiany z innymi scraperkami. Warto powiększać swoją kolekcję! :) Życzę Wam miłego wtorku! 

Materiałoznawstwo:

3 komentarze:

kachna pisze...

uroczy "maluszek" - kusi mnie zrobienie ale boję się że wsiąknę ;)

Ewa (it is all about scrap) pisze...

oj tam, zrób próbnie jeden :) zobaczysz jaka zabawa :) Pozdrawiam :)

Rachel pisze...

zabawa wymiankowa jest świetna, organizowałam kiedyś taką wymianę u siebie, dużo chętnych było:)