24 sierpnia 2011

107! ... Orientalnie ...

Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam papier 7gypsies - Journey: Mumbai - Delhi od razu miałam skojarzenie z klimatami indyjskimi. Postanowiłam więc wykonać zakładkę w takim własnie stylu.

Brzegi "potuszowałam" moim ulubionym tuszem do embossingu firmy Tsukineko i pokryłam złotym pudrem. Dzieki temu zakładka wygląda jak zamoczona w płynnym złocie. 
Całości dodałam dodatkowego blasku - szczególnie dobrze sprawdził się tu brokat w kleju w kolorze Black Diamond - po wyschnięciu kropeczki są czarne, połyskujące z delikatną poświatą kolorowych drobinek.

4 komentarze:

Bellaidea pisze...

sliczne te kropeczki!

Aida Domisiewicz pisze...

Fajna, bardzo indyjska, a słoń rewelacyjny!

Scraperka pisze...

jest czadowa!:)

Aleksandra P. pisze...

szkoda, że to słoń z opuszczoną trąbą