22 sierpnia 2011

105! ...Ramka...

Witajcie w kolejny poniedziałek. 

Dzisiaj pokażę Wam jak niewiele potrzeba, żeby ze zwykłej białej ramki zrobić ładną ozdobę do dziecięcego pokoju.

Białą ramkę obkleiłam zielonym papierem, zostawiając margines z każdej strony. Podobnie zrobiłam z różowym papierem. To wszystko przykleiłam do ramki (wcześniej matując ją troszkę papierem ściernym, żeby taśma lepiej trzymała). A na koniec dodałam ozdoby w dwóch przeciwnych rogach ramki. Kwiaty są dosyć skromne, ponieważ nie chciałam, żeby odciągały uwagę od zdjęcia dziewczynki, które znajdzie się w ramce. 

Ramka na początku wyglądała tak:


A po moim ozdobieniu wygląda tak: 


Do ozdobienia ramki użyłam:
Kasiula

7 komentarzy:

odskocznia jutki pisze...

robi wrażenie :)))

Anonimowy pisze...

Ślicznie. Delikatnie i romantycznie.
Słodko - do dzieciaczkowego pokoju idealna!!

kachna pisze...

śliczna :)

IWA pisze...

Uroczo i delikatnie!

Anonimowy pisze...

Super =]

Scraperka pisze...

wspaniała!:)

vena7 pisze...

piękna i bardzo delikatna..