31 lipca 2011

82! ... miniwyzwanie dla wytrwałych ...

Ponieważ przygotowujemy się z dziewczynami do kolejnego wyzwania na naszym blogu,  postanowiłam umilić Wam czas oczekiwania miniwyzwaniem.  Na czym polega wyzwanko? Otóż: desperacko potrzebuję jakiegoś zapiśnika. Fajnego zapisnika - to wiadomo :D Sama bym sobie chęnie zrobiła, ale ciągle brakuje mi czasu. Mogłabym też kupić, ale jak sami wiecie - to nie to! Więc gdyby ktoś się nudził i zrobił jakiś bezcelowy zapiśnik, a potem przysłał go do mnie będę wdzięczna. Nagroda zostanie rozlosowana pomiędzy przysłanymi zapiśnikami, jeśli w ogóle takowe będą. Niewykluczone, że coś jeszcze dorzucę, bo ja bardzo lubię rozdawać Wam przydasie :) Nie mam żadnych wymagań, jedynie to, żeby to był normalny notes, nie taki z wyrywanymi karteczkami, żeby służył mi do zapisków prywatnych i firmowych. Nie będę go nigdzie ze sobą targać, więc nie ma strachu, że coś z niego odpadnie :) Notes musi trafić do moich łapek drogą pocztową, a jeśli ktoś ma możliwość to osobiście :) Czas na wykonanie notesu to dwa tygodnie, czyli można przysyłać je do 13 sierpnia włącznie (liczy się data stempla). 

Wszystkim, którzy dobrnęli do końca posta gratuluję i życzę miłego niedzielnego popołudnia! Na koniec zdjęcie nagrody. Nagroda jest warta ponad 60zł.

7 komentarzy:

Rachel pisze...

a już myślałam że mam Deja vu :)ha ha ha.....:)

Anabel pisze...

a na jaki adres należy wysłać notes?? na sklepowy??

mag pisze...

Tak, wysyłka oczywiście na adres sklepowy :)

Anonimowy pisze...

Oznajmiam, że wysłałam swoją pracę =]
Spróbuję szczęścia =]

Joanna Wiśniewska pisze...

czy moge pokazac notes na swoim blogu przed zakonczeniem wyzwania? :)

mag pisze...

Oczywiście, że możesz.
To nie jest żadna tajemnica :)

Joanna Wiśniewska pisze...

:-)