05 lipca 2011

72! ...Ślubny składaczek...

Bardzo podobna kartka ślubna w postaci mojego ulubionego składaczka :)

Jak zawsze sporo kwiatów, tym razem to kwiaty wiśni oraz listków. Nie mogło zabraknąć i zawijasków z różnych zestawów - Marianne wykrojnik kwiatekMarianne ramka,  i ramka z zawijaskami :)


Jest i kieszonka na prezent dla młodych :) 


Kwiaty zaakcentowałam brokatem Frosted Lace, widać też perełki z Pearl makera. Do kompozycji kwiatowych dołożyłam prześliczne, malutkie i połyskujące perłowo pręciki Kars.


Owalne szyldy wycięłam Nellie`s Choice Frame dies multi oval i zamocowałam na kosteczkach 2mm.

 

Materiały ze Scrapcafe:

 
Bardzo się cieszę, że poprzednie kartki tak Wam się spodobały :) 
Pozdrawiam serdecznie :)
Monia 

3 komentarze:

Ludkasz pisze...

Cudny składaczek!!!

kachna pisze...

śliczności

ChwilaPasji pisze...

Bajeczna praca!
Taka delikatna i subtelna!
-Bardzo mi się podoba!