09 stycznia 2011

8! ...drobiazg na Dzień Babci...

Witajcie. Nazywam się Monika Jakubowska, bardziej znana jako Monia  i mam ogromną przyjemność należeć od niedawna do projektantek sklepu Scrapcafe.

Scrapbooking zainteresował mnie już ponad trzy lata temu. Powstał wtedy portal Nasza Klasa, zaczęłam szukać starych klasowych fotek i poczułam, że chciałabym zrobić taki piękny starociowy album, pełen wspomnień :) Od tego czasu każdą wolną chwilę spędzam na scrapowaniu. To hobby pomogło mi przetrwać wiele trudnych chwil i daje mi zawsze wiele radości. A tamten album wciąż jeszcze nie powstał...

Najbardziej lubię robić kartki i dziś właśnie pokażę Wam jedną z nich - oczywiście z okazji Dnia Babci.
Zrobiłam ją na podstawie ostatniej mapki Skrapujących Polek, z prześlicznych papierów Papermanii Henbury Lane, które dzięki swoim kolorkom i wzorom, są idealne dla wielbicielek słodkości.



Tutaj widać urocze motylki wycięte dziurkaczem X-cut, kropeczki zaakcentowałam perlen-penem. Kółko wycięte jest najmniejszym kółkiem z tego zestawu. Całość podklejona jest taśmą piankową dla uzyskania przestrzenności.

 Pokusiłam się też o ozdobienie wnętrza kartki:
 

Mam nadzieję, że kartka spodoba się mojej Babci :)


W powyższej kartce użyłam następujących produktów:
Pozdrawiam  Was serdecznie i do następnego razu :)
Monia

3 komentarze:

Colorina pisze...

piękna karteczka i śliczne papiery:))

Monika pisze...

śliczna kartka widziałam ją w galerii SP :)

vena7 pisze...

wspaniałe kolory ,śliczna praca.